madkullensislandshastar

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av paula Johnsson - 4 maj 2014 16:48

Ja, heller hur...nu börjar filmer och bilder på denna nya vännen ..oj, oj...nu blir ni bombaderade, hi, hi..

Men som sakt BARA att scrolla ner om det är så att man INTE vill se, Tihi..för bilder, ja, det kommer det bli..ni som vill får gärna följa vår utveckling... för visst, där finns och jobba med och detta är en jätteutmaning för mig!

Men, jag känner mig redo för det..och den som vill ,får gärna hänga med på vår resa!

I helgen har det vart både träningstävling i Roasjö och kurs för Helen Gustavsson..och jag, jag svävar på moln med min nyfunne vän.

Välkommen till Madkullen Ròlex Frà Òlafsbergi.


Och så har det vart lite utsläpp på gräs för en del...alltid lika spännande tydligen..he,he..

                                                   

Många bilder blev de..härligt med glada hästar!

Ha en trevlig Söndagkväll gott folk/MadkullaPaula

 
 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards