madkullensislandshastar

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av paula Johnsson - 25 juni 2013 06:03

Ja, det kan man kanske säga...

Saga lilla skall få medverka lite grand på lägrena är det tänkt..

 

 

De blir så bra så..Litlamin är sååå självständig och går mestadels med tant Gloria som sköter snacket så att säga..

   

I går fick hon skor damen...

 

Japp och nu är det rakt in i verkligeheten...nån timma per dag får hon semester från "lillafröken" och Gloria tar över och Saga blir lite ompysslad av oss och får arbeta lite...de blir så bra så..

Drottning är återlämnad och ja...här står jag två veckor innan lägrena, så ja, man få hitta lite lösningar..

Och lösningar, det finns det alltid vet ni..


Träningen fortgår med Lysingur och det går bättre och bättre bortsett från lite bakslag.. men det hör till..

    

Och alla djuren mår bara bra!

           

Och jag njuter av tillvaron..

Har lärt mig att ta lite stunder då och då.. faktiskt lite sen jag var dålig tror jag...och jo, jag stannar upp i bland och vet ni?!


Jag har upptäckt att jag bor i paradiset!!

         

Kram på er/MadkullaPaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards