madkullensislandshastar

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av paula Johnsson - 19 juni 2013 06:16

Ja, jag tänkte att det kanse inte längre är någon av de här alldra vanligaste bokstavskombinationerna, utan en ny?!!!!

 

Allvarligt!!!

Så fort fem minuters "dötid" finns i väntan på kunderna, tycker Lysingur att va sjutton va här är trist, vi hittar på nåt va?

Japp, sakt och gjort...  


Men visst han har la kommit ur nån gång, tatt sig en promend osv...

Men han e la för go?

För samtidigt, kan han vara världens mest väluppfostrade herre!!

Om man är beredd!

Som vid fikan, då lägger jag tygeln över örat, då vet han att nu jäklar får jag stå här!

Inte äta, inte röra örat...inte...inte ..inte..Puh!!

Så är jag 10 meter bort för att hjälpa en kund...ser hur han tänker...NU...nu så..

Då skriker jag till från andra sidan fikaplatset och se!! jajemän, då minsann kan han uppföra sig!

Men här...här VET han att jag är lite utom synhåll då och då!!

   

Ja, dessa hästar!!


I går hade vi en ljuvlig eftermiddagstur med med både kunder som vart här förut både på ridkskola och turer och nytillskott för dagen.

Tack för en trevlig dag tillsammans med er och välkomna tillbaka!

   

Ha en bra dag/Madkullapaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards