madkullensislandshastar

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av paula Johnsson - 14 februari 2013 08:27

Ja, allså dagarna rullar på och jag har vart utan internet ett par dar...därav utebliven MadkullaPaula på bloggen..

men som sakt här bara det rullar på...ett par turer har hunnits med så här i sportlovstider, en ljuvlig sådan hade vi här både i Måndags och Tisdags, perfekt ridväder och sååå pigga och glada hästar och ett par toppengäng med glatt humör!

     

Och som sakt även min egen träning rullar på...ett och annat bakslag har vi fått känna på ordentligt jag och herr Sokki, men vi är på`t igen...idag blir det lite longering som gäller...vi jobbar med balansen i tölten då vi rollar en del och vi behöver bygga bak och bukmuskler,  


Så det går riktigt sakta men säkert..ingen idè att skynda här..då som sakt blir det mycket att ta igen..så han får få den tiden som behövs och man får ha i åtanke att trots 10 år på nacken så har han blivit riden ca 40 ggr.sen han kom till Sverige som 5-åring och  innan han kom hit till mig, så i mina ögon får han ridas och tas som en unghäst och sen har vi lite gammalt och jobba bort...så vi rullar på i arbetet,

Tudelu/MadkullaPaula 


 


 


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards