madkullensislandshastar

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av paula Johnsson - 4 februari 2013 14:38

Ja, man är ju alltid mycket kritisk när man ser film på sig själv...men jag får väl bjuda på det... har fått önskemål om en liten träningsfilm.


Dock är han utan boots, jag är superstel... liiite p.g.a vädret...och detta är i en mycket tidig start i vår karriär.

Så ta det med det en nypa salt...de är inte mycket som är bra så att säga..  


Stor uppröjning runt padock behövs också bland annat... frivilliga?!


Fast ...föreresten, nu får vi focusera på de som är bra va?

Är det inte så jag säger till mina egna elever....vi fick ju stopp, bara en sån sak!

Kram på er/MadkullaPaula


 


Av paula Johnsson - 4 februari 2013 06:21

I går hade vi en härlig tur på lurviga och goa hästar, tre tjejer från Göteborg gjorde oss sällskap och Alexandra som var här och hälsade på fick äran att rida Dùfa med stor förtjusning!

 

Ååå vilken tölt sa Alexandra, ja, nu har vi ett gott sammansatt gäng och är redo att ta emot turer för fulla muggar, bara ring och boka vetja.

   

Och min och Lysingurs träning fortskrider nu tillsammans med alla andra hästarna såklart. vi ser fram emot en ljuvlig vår såsmåningom!

Kram/MadkullaPaula

 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards