madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Såja...

Av paula Johnsson - 5 april 2013 17:22

Ja, kära nån va åren går..

Store sonen har hunnit bli hela 19 år, hur i hela friden  gick de till??!!

Nu önskas det inte några radiostyrda bilar längre inte... nej, nu vill man ju ha riktiga grejer..

Ja, några slantar fick väl man gratulerat med till körkortet. 

Grattis store sonen!

   

Och smörgåstårtan stod också på önskelistan och lillsyrran var ju med och fixa ,så bra det blev..

 

Och de senaste gångernas träning med Sockan har det ju som jag informerat er om kännts lite sådär..

Ärligt talat var jag lite orolig ett tag, han var mycket andfådd, lät ansträngd på ett ovanligt sett och bet sig fast ordfentligt i vä. mungipa, så jag vågade helt enkelt inte pressa han fullt ut.

Ja, sakt och gjort, grundliga kontroller fick utföras på Åbys häsklinik, gjordes både svalgundersökning, Ekg på hjärta före och efer longering..blodprover, tandkontroll, m.m 

 

Och tada!!

Killen bara tycker det är jobbigt helt enkelt att sätta musklerna på rätt ställe och jobba ordentligt!

Skönt! 

Nu vet vi de..och då jobbar vi vidare sördu!

Såja!!

Vi red som nummero ett..

     

Malin var nämligen här för att ge lektioner i vårsolen i gårkväll och många är vi som vill jobba ordentligt.

  Lektioner både med mig som tränare och med andra kommer vara ett hett kapitel här framöver.

Lite puplik hade vi och alla njöt vi av vårvärmen, katterna och kaffet..

Keffestugan är ju perfekt nu!

   

Ellinor var tvåa..

   

Josefine trea..

     

Och Kicki red som nummer fyra..

     

Tackl alla för en trevlig eftermiddag och nu taggar vi för nästa gång..

Ha en bra Fredag/MadkullaPaula

 
 
Ingen bild

Therése

5 april 2013 18:24

Sokki kanske är trött för han fäller päls också? förutom att det är jobbigt menar jag... kram

paula Johnsson

5 april 2013 21:33

Jo, alla känner ju av det mer eller mindre, men i och med att det vart ett tag så känns det alltid bra att utesluta andra möjliga "ickebraiga" orsaker..
Men allt va så bra,har dock lämnat in mina knivar till klipparen för slipning, du vet jag prata om de..och så det får bli..Kram

 
Cicci

Cicci

5 april 2013 19:02

Måste säga att du har fått till en förbannat snygg header :)
Ja åren går fort :P min grabb fyller 13 om några dagar ... Snart innan man vet ordet av så är man väll farmor med :P Hahaha
KramC

http://www.bonnaliv.bloggplatsen.se

paula Johnsson

5 april 2013 21:31

Tack, jo, åren rullar på... men inte Farmor än va?
Lugn och fin nu..Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards