madkullensislandshastar

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av paula Johnsson - 25 juli 2012 09:31

Ja, jag känner mig lite så..har krupit in i mitt skal ett par dar...mycket tuffa beslut som har fattats under en kort tid och det tar på krafterna.

Det känns dock som rätt beslut men som sakt känslomässigt tuffa..

.

Ja, ja, nu har jag kommit ut och Madkullen står ju inte still för lite förändringar inte..

Turerna avlöper varandra..och ja, sommaren verkar ha kommit för en period?

         

En familj var här enda från Nederländerna och stannar i Sverige för tre veckor och har ju självklart passat på att boka in lite fler turer under vistelsen.

Och fölen de växer och mår bra och riktigt trevliga båda två.

Namn på Gyllings  dotter kommer inom kort nu..

   

Och katterna Rolf och Urban har nu börjat utforska sitt liv utanför dörrarna på Madkullen ordentligt... men Öh?!

Trodde på allvar att jag skulle behöva ringa brandkåren!!

Asså dom är ju här lite då och då utav litre olika andledningar..brankåren alltså...alltid händer här ju nåt?!

 

Men tor ni inte ( på gott och på ont) att katten ramlar!!!??

Trädgrenens armar fångade han dock!!

     

Ja, han var lite spak sen lillkillen...Stackars Urban...men va skall man liksom upp i trädet och göra??


Ja, som ni vet är här ju alltid en djurpark med mycket aktivitet, tre av smågrisarna har flyttat en till är tingad,två småtjejer finns kvar till rätt hem..

Och miniKjell ,ja, han hoppar ju tyligen lös nu för tiden och kännde sig lite ensam så han..ja, han ...blev här för nu?!

   

Ja, dessa djur..  

I dag har jag lite utflykt med barnen,Hej hopp/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards