madkullensislandshastar

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av paula Johnsson - 15 juli 2012 09:12

Ja,turerna är ju i full gång här gott folk, och vad kan väl vara bättre än att rida i Berghems vackra skogar,vi kan ju knappast ligga vid stranden och steka inte?

Men här tajmar vi in mellan skurarna vetni och har det så bra så...

Första turen var med fika..

 

Andra var kortare varianten och som vanligt är bilderna klickbara för större storlek..

               

Och vi bjuder på skojsig bild, som inte gör oss fördel, men härligt trötta är vi i personalen..  

 

Och ja, det här med svåra beslut, det har jag ju lärt mig genom åren att det får man befatta sig med en hel del?

Jag har velat ett tag fram och tillbaka med Magni och inte vetat om jag skall sälja,sätta i gång,tävla, bara avla..osv..


Men till och med jag får i bland insè mina begränsningar, jag jobbar med mitt underbara jobb här som jag älskar, kör tidningar på nätterna och har planer på att fortsätta tävlingskarriären med Lysingur..

Så ja, i kväll flyttar min prins!

 

Känns jobbigt men  samtidigt vet jag att han kommer få det bra, han hamnar hos en underbar kvinna på Orust  ni kan följa han på www.hamborgtsislandshastar.n.nu

Och hemmet är alltid det viktiga!

Så vad säger vi...Hejdå min Älskling!


I stället säger vi också Välkommen till inbytta Fenja...efter högt bedömda föräldrar..hon kommer flytta hit med sin son, som visserligen skall återgå till Orust till årskiftet, men Fenja, kommer för att stanna..Idag 8 år,omdöme som 4-åring att vara mycket utrycksfull och lovande..spännande..

     

Och Magni...ja, vi kommer fortsätta träffas, vi kommer fortsätta andvända han lite i avel och åka och hälsa på lite då och då på Orust.

Och ja, babyboom, verkar det kanske bli här på Madkullen år 2013,en viss liten herre gjorde ju ett litet avstamp här om ni kommer i håg??? Hmmm...

 

Ja, Saga och Gloria är konstaterat dräktiga och ja, vadan kan detta bli för färger?

Spännande!


Vi hoppas också på att Thruma och Vala tagit sig med Magni.

Nu bär det av på långtur...kanske skall man ha ett stooort paraply?

Kram på er/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards