madkullensislandshastar

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av paula Johnsson - 17 oktober 2012 13:32

Åååå! Lillkillen!! Välkommen hem!

Lille Undri! 

Vart på bete heeela sommaren,och äntligen kommit hem!

Va??!! Ser det som han  undrade?

Tur man har gubben och praktikanter till hjälp!

 

O Jacob?!


 


Nu blir det lite pyssel med gubben och kastrering väntar inom kort...fram tills dess frå han stå för sig själv..

Kul o ha han hemma igen!


Idag.. bland annat blev det ett pass med Sokki...

O Herregud..allvarligt..det var uppehåll!!!


Lysingur och jag skulle tävlat i Lördags, men strök mig faktiskt då killen kännts lite trött och ur gängorna.

Och ja, tiden är ju inne för våra vänner att sätta mycket päls, samla energi och ork för vinter så jag har bestämt mig för att ställa av han ett tag,han har ändå fått ge gärnet ett tag  och vi har kommit bra på tävlingsbanan och de har hänt mycket med oss de sista, så ja,Pärlan har gjort sig förtjänt av en lång sammanhängande vila, han är trots allt bara 6 år och de är viktigt tycker jag att känna på deras dagsform och de dom försöker säga oss, så de var inte läge för tävling i helgen helt enkelt.


Så nu ägnar vi en del lydnadsträning åt Sokki och självklart alla andra..och,ja, allt annat som skall göras..

   


Min gode vän Majbritt,vi sågs på mässan i helgen, (hon är  för övrigt  även försäljare på Visalaridsport) hon undra om vi hade samma frisör...jag och Sokkan?   

 

Ja, kanske de?

           

Ja, som sakt mycket träning skall det till även här..bokat upp en hel del träningspass här nu fram över..så japp, nu kör vi!

Mycket lydnad...ändra muskelsättning...formen är på tok för hög och ja, avsaknad av muskler i bakdelen samt mycket stel i vänster..och ja, lite till...men vem sa att det var lätt??!!!

Kram på er/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards