madkullensislandshastar

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av paula Johnsson - 16 oktober 2012 09:06

Vart lite lugnare i helgen, haft lite hjälp och kunnat va med barnen lite.

Jag och Josefine var inne på hästmässan i Borås i Lördags och stannade ju självklart över islandshästdelen.

Söndagen tillbringades med Ludvig och häremellan kördes de stora barnen lite hit och dit..


Känns ju av den veckan man är själv och gubben är i Norge kan ju tilläggas..Stackars henrik, sen när han väl kommer hem och vi längtat i hjäl osss efter varann....ja, då sover jag en hel vecka!  

Nja, inte riktigt... men vi vet båda att vi står inför en hektisk period..Norge kommer fortsätta fram till Mars och mitt nattarbete fram till sommaren minst.. så ja, så är det om man vill ha nåt?! Byggander och dyligt?!

Ja, åter till barna..vi pratar lite jag och Ludvig..kul och ses ibland,  

Kommer in på stress...

Stressiga jobb...Ludvig radar upp några..(Däribland INTE hästrelaterat!)

Jag säger:Ja, de kan va rätt stressigt i mitt jobb med i blend..man får ha lite stressnivå..

Men va? Du säger ju alltid till dina kunder att de skall slappna av! Andas och vara lugna i kroppen! Så de kan det INTE va!!

Going! Tänk va de hör!

Så sant så sant...hästarna skall ju vara förknippade med friskvård och att må bra..så nu mina vänner tar vi ett djupt andertag och lyssnar på Ludvig! 

Kram på er/MadkullaPaula

     



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards