madkullensislandshastar

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av paula Johnsson - 4 augusti 2011 07:06

Godmorgon gott folk!

I går hade vi en härlig tur med fyra gäster, det var en tjej som firade sin 18-årsdag och vad kan bättre göras det än på hästryggen!?

   Kicki och Ellinor var med till min hjälp, Kicki är här på lite inskolning och kommer vara en utav tjejerna som också hjälper mig då och då,mina tjejer är allt guld värda och jobbar och sliter, all kärlek och respekt till er!

Turen blev kanon, varmt så in i bomben var det dock!

Välkomna tillbaka alla och hoppas 18-årsdagen blev fortsatt fantastisk!

   Hästen som provreds här i går, kommer förmodligen om allt går enligt planerna att flytta hit.

Först på lite prov/foder och så ser vi om han håller måttet.

En trevlig kille med enorm skritt!

Femgångare och en rolig  häst för erfarna ryttare.

   Nu gott folk, är det faktiskt tänkt att vi skall åka och campa ett par dagar (tänk er själva mig sittandes på en stol?

Hur går detta nu?!)


Ja, ja, jag skall ladda lite batterier inför den kommande höstterminen nu!

Henrik får väl trycka ner mig i stolen så jag inte bygger om campingplatsen till en hinderbana eller nåt?

Nästa vecka stundar det sista ridlägret och folk finns här på gården och tar hand om både er och djuren, så jag skall försöka och slappna av ett par dagar.

Kram på er/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards