madkullensislandshastar

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av paula Johnsson - 3 augusti 2011 07:11

Jo, igår var det nästan tropisk värme, när vi gav oss i väg ut.

Stekande hett!

Lite olika grupper var  ihopsatta och efter lite information och uppsittning så begav vi oss ut i skogarna på ett lååångt led.

Henrik mötte upp med fika och efter rasten var det full galopp.

Vid det här laget hade det kommit lite regndroppar, riktigt skönt för hästar och ryttare med lite svalka!

Här har ni oss i full galopp.

Sorti först och Vindur.

  Saga.

   Gloria först.

 

Silja.

   Meyja.

   Litfari.

   Blesi.

  Solfaxi.

   Thruma.

  Raudur och Kicki på Stigandi och Ellinor på Muska, som var med och hjälpte mig på turen, Tack!

   Alla var nöjda med sina hästar och det var en superlyckad tur,varmt välkomna tillbaka!

Väl hemma, så hade jag superbråttom!

I väg på träning med Magni!!

   

Avsploning efter ett svettigt ridpass,börjar bli lite mör i benen känner jag...

 

 

Hemma igen, iväg och kolla på en häst, mer om detta i nästa inlägg...

Igår gick det verkligen i ett!!

Nu är det en ny dag och ett nytt gäng är sart på ingång.

Ha en toppenOnsdag så hörs vi snart igen hoppas jag!

Kram/MadkullaPaula 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards