madkullensislandshastar

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av paula Johnsson - 19 juni 2008 21:32

Ja, som alla vet har ju Hilda tillsammans med hovslagarns hund, Skuggi varit på promenad, en längre sådan!

Närmare bestämt typ två dagar!

Ja, vem vet vad dom har haft för sig i skogen?!

I kväll, kl närmare bestämt alldeles nyss, ringer grannen Kenny, varit ute på jaktuppdrag.

-Har du inte en sån där stor hund?

Jo, Va?! Va e dom!

-Jag kommer med dom!

OH! GUD! Goa, grannars lag!  Tack Kenny!!!Speciellt som jag satt med barn som lagt sig, o gubben på jobbet!

Utsvultnare hundar får man leta efter!!!

Hej o Hå Lilltå/MadkullaPaula

Av paula Johnsson - 19 juni 2008 12:12

En del utav er kanske kommer i håg en häst vid namn Drifa, som såldes för fyra år sedan, nu har hon kommit hem i gen och är här för att stanna.

En fyrgångshäst, svartfärgväxlare, en del av året vit med svart man och svans en del av året svart med svart man och svans.

Så därför gott folk, blir det eventuellt ingenting med flytten hit för Mön, utan nu är Drifa här.

jag och Ludvig var och hämtade henne på förmiddagen idag, eventuellt skall hon på betäckning om ett par dagar.

Hälsar på delar utav flocken, inte lätt att vara nykommling bland ett gäng huvade kamrater, och en GET!

Tyvärr har jag inga hundar än i sikte,

/MadkulllaPaula 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards