madkullensislandshastar

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av paula Johnsson - 12 juni 2008 21:40

I dag som säkert av er många vet är det ju studenten för många  elever, och så var det även för Natalie, Henriks dotter,+ att ´ja, ni vet de ju skolasvslutning i morgon och så ska man ju jobba, fyra stod på tur här idag klockan 11, och sedan ska vi ha  70- års kalas för min mamma här på Lördag, "de e mycke nu"!!! Ja, tror ni inte då att för det första har jag tappat rösten totalt och för det andra så ringer de från fritids och Ludvig,min minsting har kräkts!!!

Nej, va gör man, ilfart att hämta barn, samtidigt som man hämtar upp värstingåket till studenten,  och kunderna står snart hemma på gårn! Hjälp!

Va göra??!! Jag ringer  grannen min som ställer upp i alla väder, Pia, snälla kan du passa min son en stund?

Jajemän, hon kommer vi rider och allt är frid och fröjd.

Tack Pia mitt i allt kaos!

Värstingåket fick ju pojkarna en liten åktur i i morse också, även sjukelilleman då, men han piggna till rätt fort, kanske var det luften?!

O Natalie var såå lycklig och fin!

Och här är för övrigt en bild på Mön, är på bete och vilar upp sig efter inridningen.

Beräknad hitkomst Sep-nov-2008 

Ha  de gott/MadkullaPaula





Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards