madkullensislandshastar

Alla inlägg den 20 april 2008

Av paula Johnsson - 20 april 2008 20:21

I Fredags var det knatteridning i det fina vårvädret, passade på att ta en bild.



Sen har jag Perla fortfarande i lite träning, red  lektion och tränade trav.

Gick bra, traven ifann sig såsmåningom och hon har en fin trav!

Här jobbar vi med skritten, bärighet balans och avslappning.

Förutsättning för traven.



Tränade även Blesi en sväng i Lördags, längesedan jag red honom, förstår igen varför alla turryttare bara älskar honom!



Lilleman tar dagen lite som den kommer!




Och Henrik och Jacob gräver och dränerar!




Ha de bra/madkullaPaula

Av paula Johnsson - 20 april 2008 12:19

Har ni sett vad som kom i natt!!

Du`fa blev förstfödeskan på många sett!

Lite lik sin mormor tycker jag, Skjona.

Ett sto föl, vilken lyckoträff.


  Visst e hon fin!? Nu blir det många kort må ni tro!

Hon är såå go, så tillgiven och nyfiken och lugn, trevlig häst.

O vilken teckning.

Natten innan drömde jag att fölen kom, som man har väntat.






Fullt upp med att undersöka världen, än har hon knappt varit utanför ligghallen, lite försiktig madam.

Allt för nu/madkullapaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards