madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Katla.

Av paula Johnsson - 12 februari 2014 06:04

Sicka vändningar livet kan ta med oss...eller hur?

Ja, som vanligt..Så händer här lite..och för att göra en lång historia kort..så funkade det inte riktigt med Katla i de innackorderade stallet där hon stod utav olika andledningar...så vips..bor hon här igen..


Många är väl dom hästarna som flyttar tillbaka hit till Madkullen och jag måste nog säga att vi brukar kunna ha den möjligheten att hjälpa till om något inte fungerar.

Och visst har hon ju varit saknad..

Välkommen hem Katla!

   

Jag tor att till mångas glädje är hon här igen och lite spratt spelar ju oss allt livet i bland ..här skall man  minska ner på antal..och opps,så ökade det igen..ja, ja, här har vi henne igen iallafall..

 

Ja, härligt och gå igenom kort..och visst är det väl så att vi går mot ljusare tider..hästarna fäller i massor i allfall..


Men här hitta jag ett snöigt kort från Island när jag var hos Johann och jobbade en av gångerna..närmare bestämt år 2008, oj, så mycket snö vi hade  den där  vintern..

 

Men nu blickar vi framåt hörni..och efter Katla nu vart på "semester" då, så finns hon ju här till förfogande så skynda och boka,   

   Kram/MadkullaPaula


 
 
Ingen bild

Tina

12 februari 2014 14:10

Åh, vilka underbara minnen den bilden väcker! En fantastisk helg, underbart väder, härliga hästar, god mat och goa kompisar.  Repris önskas

paula Johnsson

12 februari 2014 18:10

Du är så välkommen Tina, Kram

 
Ingen bild

Karin J

12 februari 2014 18:01

Jiippii - Katla is back! Härligt!
Kram!

paula Johnsson

12 februari 2014 18:09

Visst e de Karin, Kram

 
Christina

Christina

13 februari 2014 09:05

Hej alla, förstår ni hur lycklig jag är världens bästa häst är hemma igen, de gör vad de kan för att komma tillbaka hahaha. Tack Paula/kramar

http://bmhk

paula Johnsson

13 februari 2014 13:34

Du e go du Christina, du är varmt välkommen sen,Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards