madkullensislandshastar

Alla inlägg den 31 december 2013

Av paula Johnsson - 31 december 2013 08:13

Ja, kära nå¨n, uppehåll och till och med en sol som titta fram!

Jösses!

Hade lite lektioner här på Madkullen och nog har vi vart flitiga här innan, men inget har ju dokumenterats då det vart så mörkt, men i dag kunde vi flita på i dagsljus så nu tar jag er med!

Cia, Ellinor, jag, Melissa och Josefin va med och vi hade en del publik för dagen här med..

Cia rider Kveikur, Ellinor Grimnir, jag Lysingur, Melissa Ögn och Josefine Zack..

Häng me..

                       

En del av fotografterna ... (med lite bihang..)

 

Och katterna ja, de passar på när kaffestugan värms upp och det serveras kaffe och winerbröd minsann..

Observera slicken om munnen på Virus!


 

         

Och Josefine, hon tränar flitigt med sin Zack...de har väl vart en del upp och nergångar.. men säg den det inte vart det för säg?!

Nu blickar vi framåt och det går superbra och bättre och bättre för varje träningspass..

               

Och jag vill passa på att önska er alla ett gott slut och ett got nytt och även jag och Pärlan blickar fram emot ett nytt spännande tränings och tävlings år!

Jag tar med mig er, min familj,alla djur och all kärlek in i 2014 och vi ses då!

Va rädda om er ikväll och ta hand om varann/MadkullaPaula

 


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards