madkullensislandshastar

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av paula Johnsson - 6 oktober 2013 15:44

Ja, var kan man väl bättre uppleva hösten än från hästryggen?!

En helt sagolik förmiddag utspelade sig från Madkullen  och vidare in i Berghems trollskogar i dag med ett helt fantastiskt kul ridgäng som var här och gästade oss för första gången, varmt välkomna tillbaka! 


   

ÖH?

Kveikurs ryttare har helt simmat ur bild... ber om ursäkt för detta! 

 

Nu hörni, tar jag hästledigt ett par dagar ,skall fixa till mitt öga lite,

(så ni inte tror att Henke smockat till mig gott folk!

De skulle aldrig min prins göra som tur är!!

Men erkänn att man kan undra i bland?! De ena blåa ögat efter det andra..?

En gång  blev jag tilltjongad av en häst..en gång Öh?

Cykla jag vält på en camping..ja

, många blåtiror har det vart.. men inte min prins inte!!)


...men i viket fall som helst, senaste tjottablängan va min ridolycka för dryga året sedan, då jag skadade ansiktet ordentligt och som fixats några gånger sen dess..nu var det till ögats tur...så ser ni nån med stooora solbrillor är det bara lilla jag..

Ha de bra, jag är snart tillbaka/Madkullapaula

Av paula Johnsson - 6 oktober 2013 07:09

Ja, oj, sicken blöt dag det var i går...men men, bra blev det ändå..

Jag knep två andraplaceringar och är sååå nöjd!

Tänk sicken resa vi gjort jag och Lysingur egentligen under det här sista halvåret bara, från att bara ha rollat i tölten..inte bara , men ni förstår vad jag menar, känndes defenentivt så på banan kan jag säga, han var väldigt oalanserad och tog i ojämt med bakbenen, (jobbar dock fortfarnde med detta självklart) vi har ju ett livsarbete framför oss... men i allfall...kunde  heller abslout inte hålla ett varv i trav och nu är traven riktigt ok faktiskt... galoppen, jag där har vi ju lite spring i alla benen och lite fyrtakt stundtals, men blir bättre och bättre med mer och mer träning..skritten , ja, där kan vi i bland korta oss i steget... men även den har förbättrats, ja, kort sakt jag är SÅ glad över att all min träning slutligen ger sådana  bra poäng och resultat  (för mig) så jag nu är uppe på 6-6.5 stundtals...sååå glad!

Bildbomb!!

                                   

Nu bär det av ut på tur i de vackra höstskogarna i dag..hoppas ni får en lika trevlig dag som jag tänkt att ha/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards