madkullensislandshastar

Alla inlägg under november 2011

Av paula Johnsson - 1 november 2011 06:44

Japp i går kom det ett glatt gäng för vårt första riktiga hallowenäger. Kul!

3-Dagars med två övernattningar. Oj vad vi skall hinna med!

Vi började med lite fika och utdelning av hästar, sen bar det ju självklart ut i våra vackra trollskogar!

Jag red A`si,kul att rida lite olika! Mycket trevlig stor herre!

     Buhuuu!

 

Efter lunchen var det dags för lite lekar...

Alla får vara med i Madkullens djurpark...

     

Thoho,säger MY! Coolt kort tycker jag....

   Alla deltàr. Från vänster, Ullla...Tore... och Gun-Britt...

   

PÅ eftermiddagen hade jag Raudur men hann inte så långt då Raudur slet av sig en sko..

Likadant var det dagen innan fast på Kveikur, så jag promenarar hem då jag hade lite extrahjälp på turen, tror jag har med mig en handhäst nästa gång....?

O undra vad grannarna tror sa Henrik, två dar i rad är jag och leder hästar utmed vägen och Henrik leder grupper med fyrhjulingen??!!! (Se inlägg "Ledig dag")


När mörkret infallit sig (vilket det tydligen gör extremt tidigt nu för tiden) var det dags för spökpoängpromenad i skogen, där lite äckliga masker osv. hängde omkring och vem poppar upp i skogen i ficklampampans sken om inte Henrik utklädd till spöke!


Ja, kära nån, hoppas tjejerna sov gott där nere i natt.

I dag skall vi hinna med mycket mycket så dags att sätta fart...

Ha en go dag/MadkullaPaula

Två glada ridlägertjejer,Josefine och Emilia.

 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards