madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Tur och precis ett år sen...

Av paula Johnsson - 4 november 2011 06:50

Ja, efter ridlägrets slut blir det ju dags för ett par turer med...

I går bar det av ut på höstlig tur och uppehåll det hade vi med, lite rått i luften men heeelt ok för att vara November, tänk förra året då hade vi en hel drös med snö vid det här laget...

Kan vänta något tycker jag, så man hinner med alla årstider, denna hösten har man hunnit med, men alla översvämmningar det kunde vi klarat oss utan, ja, ja, man kan inte få allt.

Idag var det i allafall lite familjedag tror jag, Sven kom med sina båda döttrar, Alice och Elvira, Alice är ju dessutom min dotters bästis, så klart Josefine var med på turen, KUl! Även Kicki hade jag till min hjälp.Tack

Se var det två mammor  med sina döttrar, kul att göra saker tillsammans, upplevelser går nog mera hem idag i vår matriella värld än saker, tror ni inte det?


Jo och Henrik han utbrister ju, Ja, och idag är det ju Paulas födelsedag!

Nemän, säger Sven, i år igen!?

Då är det ju exakt ett år sen vi var här sist!!

Jojomän,så är det ju, på nåt sett så går ju åren och man har en förmåga att fylla år varenda ett?!

 

Fikan var behövlig och hästarna var tacksamma för lite paus.

 

Tyvärr blev det inte jättemånga bilder då batterit tog slut mitt upp i allt, men lite dokumentation blev det och turen var lyckad och hästarna glada.

Födelsedagen var också lyckad om än lite stressig, men uppvaktad det blev jag allt, tack snälla för alla gratulationer och hälsningar på facebook blandannat,och tack mina barn för fina presenter och gratulationer och till min Henrik för min fina tröja,och lotter, tänkte skrapa hem storvinsten nu ,oj, va planer jag har då...

Plötsligt så händer det eller hur var det?! 

Kram till alla/MadkullaPaula

 
 
Cia

Cia

4 november 2011 09:47

Grattis i efterskott! Tänk att du inte ha åldrats en dag genom alla dessa år :-)

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

paula Johnsson

4 november 2011 17:12

Tack, det var fint sakt!

 
Ingen bild

Anna Danielsson

4 november 2011 13:20

GRATTIS i efterskott! //Kram

paula Johnsson

4 november 2011 17:11

Tack!

 
Ingen bild

Karin J

4 november 2011 13:42

GRATTIS så här lite i efterskott!! Kram, Karin

paula Johnsson

4 november 2011 17:11

tack!

 
Ingen bild

Eva Sj

4 november 2011 18:23

Grattis Paula, även om det är en dag sent. Hoppas du hann fira lite själv också och inte bara fixa härliga uplevelser för oss andra :).
Eva Sj

paula Johnsson

4 november 2011 18:35

Nja,men det hinns med vetdu, Kram

 
Ingen bild

sara

6 november 2011 01:09

grattis paula :)
e din häst som du rider triangelmärkt?

paula Johnsson

6 november 2011 19:22

Japp, tyvärr en kotledsinflamation för länge, länge,länge, sen, men helt utläkt och aldrig några besvär, så allt är "fit for fight"!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards