madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Hej gott folk!

Av paula Johnsson - 28 januari 2011 13:19

   Nu tror ni väl alldra minst att jag har svimmat?

Men nej och nej, det är bara datorhaveri IGEN!!  

I går gjorde jag ett tappert försök på flippfloppen *läs* laptoppen, och ja, det gick hyfsat fick t.o.m laddat upp bilder från mobilen hör och häpna, men nej, sen la jag in ilnägg och skrev länge och väl, TRE gångar!!

Och vips försvann det, så nej, inget flippfloppande för min del.


Nu äntligen har jag i allafall fått tillbaka "min" dator, så nu är jag här igen!

Hittade några fina bilder i mobilen iaf från en mycket vacker vintertur, (den där Blesi gick med lös=)

  


   


    

Så vackert så man nästan storknar,välkomna på vackra vinterturer gott folk.


I övrigt är här rätt lugnt för tillfället, hästarna ätar och mår bra och de andra djuren  sover och vilar sig en hel del också.


  

Fotograf:dotera,Josefin Olsson


Ha en go Fredag gott folk och på återhörande!/MadkullaPaula

(Tänk att jag laddat ner från mobilen, bara en sån sak?...)  



 
 
Alexandra

Alexandra

28 januari 2011 15:36

Hihi, vad duktig du är Paula!

http://barefootangel.blogg.se

paula Johnsson

28 januari 2011 18:13

Heller hur? Fniss och kram

 
Ingen bild

Agneta

28 januari 2011 18:36

Vilka härliga bilder! Tänkte väl att det var något tekniskt fel, har saknat din blogg.

paula Johnsson

29 januari 2011 08:37

Välkomen tillbaka Agneta!

 
Anna

Anna

28 januari 2011 18:46

Bra Paula, det gick ;D Datorer är inte roliga när dem krånglar. Min fungerade inte under flera veckor ett tag men en dag funkade den normalt igen, hur vet jag inte haha ;)

Ha det bäst!

http://www.mizlys.blogg.se

paula Johnsson

29 januari 2011 08:37

Jo, dom lever ett eget liv ibland, Kram

 
amandaerikkssonn

amandaerikkssonn

29 januari 2011 09:06

vilken söt kattunge!!!!

http://hej

paula Johnsson

31 januari 2011 09:05

Javisst e han, han heter Orvar.

 
hov-hanna

hov-hanna

29 januari 2011 17:33

Hej
Nu har jag också frångått krånglig dagbok på hemsida och gjort en blogg. Du hittar den från min hemsida. den heter hannas.hov-hanna.se Hoppas allt är bra med dig på andra sidan vägen. Jag håller på med min unghäst Ari nu. Efter Sleipnir fra Laufholi. Han är ganska stor och pigg och glad. Det kommer nog gå undan och då tänkte jag rida hem till dig och hälsa på. Därför måste du berätta om nån bra slinga genom byn så jag kommer hem till dig. Du kanske kan ha nån privatlektion med mig i vår?
Hälsn Hanna

http://www.hov-hanna.se

paula Johnsson

31 januari 2011 09:03

Va kul, det skall vi nog ordna, Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards