madkullensislandshastar

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av paula Johnsson - 12 juli 2008 19:28

Ja, vardag är det ju inte, men ändock vanliga sysslor igen utöver ridläger.

Idag stundade långtur med många glada!

Turen flöt på fint tills fika dags,( och jag kan ju avslöja att detta är ju inte första gången)!

Nej, då har "fröken" Paula glömt muggar!! till kaffet och saften...

Där står vi mitt ute i buschen, Ja,Henrik har ju räddat mig många ggr.

Bl.a glöggturn i vintras, då jag glömt!! Glöggen, då kommer denna ängel farande på fyrhjuling, mina kunder sa den gången, ÅÅÅ Han måste vara en stjärna på himlen.

Ja, de e han ju...

Men i dag va han på marknad med barna.

Hej och hå, ja, först fick vi börja dela kork med varsinn klunk kaffe,

Sååå pinsamt.... sen fick vi samdricka ur saftdunken, ja, ja allt går, vi hade rätt tur med vädret!

Johanna, min hjälpreda som var med, sprang upp till ett hus lååångt bort, o fråga , o ja, sa farbrorn, men 11 muggar tyckte han lät lite märkligt men, visst, vi fick 11 engångsmuggar och äntligen kunde kaffet avnjutas...

En stjärna till Johanna F.*

Som tur var var alla nöjda med turen och vi fick jättegoda lovord, så jag tackar och bugar,för mitt i glömskan ordade det sig ju trots allt då....



Och Lisa loop, och Göran konstaterar att hela gänget är med hem!


 Välkomna tillbaka alla, och tack och hej/leverpastej/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards