madkullensislandshastar

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av paula Johnsson - 5 februari 2008 18:35

Väl hemma igen, varit på Island några veckor och jobbat.(Som om jag inte hade tillräckligt här, ja,hmm) Tur att man har en fantastisk gubbe som sköter gård, barn o hästar, när jag är o tar hand om alla hästar på Island. De var mycket snö där må ni tro, och blåst! En dag blåste det 40 m/sekund, det var annat än Gudrun de, men på Island säger vi att det fläktar lite, ok!  Hjälpte till och träna många fina hästar, hann med och titta på tränarskolan Hòlar, en del andra stall, samt träffade Ester, (hon jobbade på Madkullen för ett par år sedan, en islänsk tjej) vi hälsade på hennes hästar också ,och red en tur i de snörika vackra islänska landskapet, hennes hund Wilma var också med. Nu väl hemkommen, till regnet och leran igen, fullt taggad med energi och lyster för vår träning av många många hästar på madkullen, Mmmm(efter, influensen)Mvh.Madkullapaula

   

Av paula Johnsson - 5 februari 2008 14:51

 Kolla, kolla, nu tänkte jag starta en blogg, så jag håller er informerade om vad som händer här på madkullen! Återkommer med mer information samt bilder, Mvh/madkulla Paula

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards